24 februari 2012

Böcker böcker böcker


I Löve Bokrea
Ja så var det dags för årets rea för oss bokmalar. 

Ja för det må ju vara så att all ny teknik och sociala medier är framåtskridande är trevliga och utmanade mm. Men att krypa upp i soffan, snurra in sig i filten med en kopp te i handen medan vinden ylar utanför med en riktig god bok – ja det finns inget som slår det. 

Jag älskar böcker och då främst faktaböcker men skönlitteratur går också ner och allt om trädgård, medeltid, kost och hälsa. 
Drömmen vore väl att ha ett litet rum med inbyggda bokhyllor en fåtölj och en öppen spis där man kurra ihop sig och bara försvinner en liten stund. Tja i mitt fall fattas bara rummet för böcker har jag så jag kan ha t o m två rum ;)

Årets fynd på bokrean från Adlibris blev det här:















Så nu ska jag krypa ner och mysa med nya böcker och höra fraset av sidorna i boken.

Ha en trevlig helg
Bella
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar