9 april 2012

Slut på frossarhelg

Ja så var det äntligen slut på en långhelg med att frossa godis och mat. Vi har hunnit med att träffa A´s familj, där jag fick rycka ut som tolk. Samt en dejlig tur kring Markaryd. Så nu är det påfylld med mera godis, te och garner.

Planerna på att fixa lite i lotten och stugan gick si så där med, men jag hann städa verandan, plocka bland smått och gott och fått ordning på soffan. ( Den är ju det viktigaste av allt- så man kan vila när man har jobbat klart) Just nu är inte vädrets makter med en heller så det blir inte så mycket utomhusjobb. Här inne har det varit dax för omplantering. Och så har jag stickat & virkat på de projekt som är på G just nu.

Nästa vecka få saker och ting åter går till det normala med yoga, träning och Växjö turer.

Vi avslutade helgen med italiensk lyxmat gjord på kantarellrisotto och en sagolik god Osso Bucco- min paradrätt. Till avslut chokladfrossa.

Jag önskar dig ett härlig avslut på årets påskhelg.
Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar