16 januari 2012

Virka o sticka o en faslig massa möss

Tossor,handskar, möss-sålda. Katten ingår ej!!
Ja då var det dags igen att visa upp lite det man har knopat på den senaste tiden. Det har varit en del beställningar, en del som skulle ut på nya hantverksbloggen och en del privata saker.

nålbundna vantar -sålda
Sambons 3 m långa halsduk-privat
Nu ska jag ta mig en välförtjänt vila för både händer och knoppen lite. Men kommer troligen inte kunna hålla mig ifrån att skapa lite ändå. Har nyss beställt nytt garn så att jag kan avsluta en del handskar och sjalar och börjar på nya ;)

nålbundna vantar-sålda
virkade tossor-privat
Mina mohair och mohair/ullvantar och sjalar ska bli härliga att få färdiga. Troligen kommer jag har något av dessa till salu längre fram. Sen har det varit lite vantar o möss till som inte fastnade på bild innan de flyttade till nya  hem.

Glöm inte att titta in på bellalyxdesign.blogspot.se då och då. Närmast kommer det att finnas nya möss och deras bollar till salu. Så håll utkik.

Ha en härlig dag önskar vi
                                         


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar