15 december 2011

Avbrott i Julhysterin


Så har vi kommit till en mycket efterlängtad helg.

För er som har varit med här under hösten vet ju att jag fyllde år. Min enda önska var att få äta på min favoritrestaurang och en natt på hotell. Och nu ska jag äntligen få det. Men sambon snålar inte utan det blir en helhelg med två övernattningar en i Lund och en i Malmö. Med underbara restaurangbesök på Ill Italia i Lund och KingLong i Malmö. Resten av tiden fylls ut med julklappsjakt, julmarknad, saluhallar mm. En riktig härlig helg för att bara rå om oss, njuta av god mat och vin.

Helgen är till för att få ett avbrott i julcirkusen och tänka även på de små stunder och för att påminna att julen inte enbart handlar om vem som ger den dyraste/största klappen utan att upplevelser är precis lika värdefulla.

Tack även till kattvakten som tar sig an våra små illbattingar.

Återkommer efter helgen med lite bilder och mera fakta. Ha en härlig helg för det kommer jag att se till att jag har.

Ha en trevlig helg
Bella

1 kommentar:

  1. Hoppas helgen blir full av underbara minnen som du kan leva länge på :) Ja, vädret är kasst, men det är ju som vantligt här i södern, vad jag förståt. Stor kram, Bea, så ses vi framöver hoppas jag. :)

    SvaraRadera