28 maj 2012

Föränding på Bloggen

Hej kära läsare...

Ja då är det dags för lite förändringar på bloggen igen. Sidan Blommor & Bi kommer finnas kvar som den är men inte uppdateras.

Eftersom intresset verkar ta mera utrymme än jag trodde har jag vald att ge den en eget liv genom en ny blogg. Så from nu kommer alla inlägg som handlar om blommor, bi, koloniliv mm finnas på: http://blommorochbi.blogspot.se

Kommer att finnas länkar via min ordinarie blogg: bellalyx.blogspot.se

Bloggen, bellalyxdesign.blogspot.se kommer att vara vilande i alla fall till hösten. Både den, jag och mina händer har gjort sig förtjänt av lite vila. Varorna som finns kvar på bloggen går fortfarande att köpa.

Så välkommen att titta in och se om du gillar oss.

Ha en skön sommardag

Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar