3 maj 2012

Växthusdrömmar


Oh då var den äntligen uppsatt

Min önskan har under lång tid varit ett växthus a la modell lyx. Men det är ju inte så smart att bygga och gräva på en tomt man hyr. Drömmen få finnas kvar och jag har fått lösa det med ett litet enklare växthus som tars ner på hösten.
Mästarfotografen i farten :)

För en liten peng fick jag faktiskt en rätt hyfsat stort växthus i plast. Det kommer att bli plats till tomater, sallad, jordmandel, pelargoner tja sen få vi se om det blir plats över till något annat.
Sagt o gjort alla delar utlagda och nummererad, bra. Men med en beskrivning av alldra värsta Ikea stuk. Nåja jag fick ihop det nästan, med god hjälp av sambon. Och det tog klart inte så lång tid innan jag hade fått arbetsskada, tur det finns plåster.

Men nu står det där i väntan på att fyllas… nåja det lär ju inte blir några problem med det i alla fall.

Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar