21 oktober 2011

Vinterdvala


Ja så är det sluttampen på hösten och vintern snart i antågande… igen.

Och som alla andra djur, går även jag i någon slags dvala. Det innebär att utomhusaktiviteter är lika med noll och inne går det i slow motion.  Men vintermörker ger även möjligheter med att umgås med vänner över god mat, film, pysselkvällar och drömmar.

I vinter ska jag planera lite hur jag vill ha min trädgård.  Tex och jag ska försöka ta tag i det där med nålbindning och brickbandsvävning.

Kanske kan det bli så att även denna blogg ta en välförtjänt vila. Det har ju varit intensivt sen jag startade och jag är nöjd i hur den har utvecklats. Att man sedan har en och annan som läser och kanske inspireras tycker jag är toppen. 
Men för dig som följer/läser: tror nu inte att det inte kommer att hända något. Jag tycker nog att du då och då ska slänga in ett öga, för uppdatering kommer det att bli men kanske inte lika mycket/ ofta.

Sedan kommer det ju en jul och då måste ju allt dokumenteras. Julpyssel är ett av mina absoluta höjdpunkter på året. Och jag fullkomligen kastar mig in i det med liv och lust.

Jag har även lite andra projekt på gång som jag absolut tycker du ska hålla ett öga på. Lova det kommer mera sedan.

Ha det nu riktig skönt, njut av att få vila och ta hand om dig själv. Och glöm inte att kika in då och då.

Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar