27 oktober 2011

Hantverks yra


Oh äntligen.. bättre sent än aldrig. Har nu lovat mig själv under längre tid att inte starta något nytt ”projekt” förrän de gamla är avslutade. Phu och de var visst många men till slut stickade jag den sista maskan, fäste den sista tråden till dessa saker. Jag använder mig bara av ull. Här nedan ser du resultatet av långa kvällar och kramp haftiga fingrar:
Tre kants sjal i ull ca 1.60 x 1.00
Mina 1a nålbundna Torgvantar
Polokrage
        
Löskrage 1.10 x 0.65

                                                               

 Nu ska jag bara avsluta alla de andra typ 10 milj. projekt, men som en kär vän har sagt:Vad vore man utan utmaningar och massor med projekt i lådan. Det vore fruktansvärd tråkigt och då vore det inte jag.

Så nu fortsätter jag att knepa o knopa, sy o pyssla. 

Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar