4 juli 2011

Sommar & Sol



Jag vill önska alla en riktig härlig sommar med mycket sol och njutning.
Äntligen är det dags för mig att vakna upp ur vinterdvalan. Den börjar i regel i oktober och vara till maj. Under tiden är det nästan noll livstecken eller aktivitet på mig. Tror jag övar mig inför mitt nästa liv – tror jag kommer att bli björn.
Under några hektiska månader så ska jag hinna med ja typ allt ;) Men det ska även finnas tid till vila och njutning. Att njuta kan vara både i det lilla som en härlig frukost i trädgården eller i det stora som att resa. Det jag tror är mest viktig för att man ska orkar är att vara närvarande i det man gör. För om man inte riktig är med så är ju risken större att man missar något alldeles fantastisk.
I sommar kommer jag att ta med er på mina äventyr, smultronställen och knasiga upptåg. Vill du dela med dig av dina äventyr skickar ett mail. Kanske någon berättelse hamnar på sidan. Vill du veta mera om platser jag besöker? Jag försöker att hänvisa till hemsidor om det finna maila annars så ska jag lämna information så gott jag kan.
Ha nu en riktig härlig sommar och välkommen att följa med på min.

Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar