3 september 2012

Ett paket kom i lådan

Äntligen kom ett efterlängtat paket i brevlådan. Något för tidigt kanske då det skulle vara min födelsedagspresent från mig till mig.

Så nu är hela hösten/vintern räddat. Här ska virkas o stickas. D.v.s om jag inte hela tiden måste repa upp allt jag gör för att göra om det…

Så få det nog bli med min snuttefilt. Har sedan i våras virkat på en filt och efter långt avbrott pga garnbrist, virkat på som en toking och blivit nästan klar. Men något kändes inte alls bra. Tyckte det inte höll samma mått. Nä det förstår man ju när man la ut den…att den var sned o vint var bara förnamnet.
Suck nu är det bara repa upp antar jag och börjar om igen, iaf en bit ner..så evighetsprojektet som nästan var klar fortsätter lite lite till.
Eller så kanske man ska göra om den och göra en klänning/kjol. Eller, vad tycker du?

Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar